U području Yimeng, smještenom u istočnoj kineskoj provinciji Shandong, šarene glinene sviralice, koje su nekada bile najpopularnije igračke među lokalnom djecom, ponovno privlače pažnju kao tipičan izraz ovdašnje narodne kulture.
Duboko usađene u sjećanje mnogih lokalnih stanovnika, tradicionalne Yimeng glinene sviralice bile su jednostavne i pretjerane, genijalnog izgleda i svijetlih boja, a nosile su se oko vrata djece s šarenim koncima kao simbol sreće.
U selu Chuzhuang, u gradu Linyi jugoistočnog Shandonga, izrada glinenih sviralica ima povijest dugu više od 340 godina. Prema knjizi koja nosi naziv “Kratak pregled kineskih narodnih igračaka”, glinene sviralice bile su brojne u Chuzhuangu, posebno one u obliku glave vola i one s dvostrukim otvorima koje su mogle proizvesti dvije različite melodije.
U prošlosti, glinene sviralice izrađene u Chuzhuangu prodavale su se do provincija Jiangsu na istoku Kine i Hebei na sjeveru Kine, te su bile glavni izvor prihoda za lokalne stanovnike.
Kroz povijest, Chuzhuang je bio posebno poznat po svojim keramičkim sviralicama vezanim nitima pet boja, uključujući crvenu, žutu, plavu, bijelu i crnu, a takve su sviralice kupovali za djecu kako bi molili za blagoslove i zdravlje.
Danas keramičke sviralice vezane nitima pet boja više nisu popularne, ali one u obliku glave vola i one s dvostrukim otvorima za proizvodnju zvuka i dalje su omiljene među lokalnim stanovništvom.
Slično ostalim narodnim umjetnostima u Shandongu, boja glinenih sviralica izrađenih u Chuzhuangu karakterizira jasnoća, svjetlina i elegancija. Spajanjem svijetlih boja poput magente, zelene, smeđe, safir plave i ljubičaste boje patlidžana s crnom, originalno potpuno različite boje postaju harmonične.
Općenito, postoje dva tipa glinenih sviralica u području Yimeng u provinciji Shandong, one u obliku likova i one u obliku životinja. Za prve se uglavnom koristi tehnika trodimenzionalnog rezbarstva, a dječje
oči, nosovi i usta se rezbare kako bi sviralice bile zanimljivije i privlačnije. Za druge, kao što su sviralice u obliku pijetla, kandže se obično uklanjaju kako bi se istaknuo živahni stav pijetla zajedno s prenaglašenim vratom i glavom.
Sakupljane od strane mnogih nacionalnih muzeja i stručnjaka širom svijeta, klasične glinene sviralice iz sela Chuzhuang također su osvojile mnoge nacionalne nagrade u Kini i smatraju se jednom od važnih platformi za kulturnu razmjenu između Kine i stranih zemalja.