Kineski brendovi su se suprotstavili silaznom trendu i održali snažan zamah rasta u razdoblju nakon pandemije, navodi se u izvješću koje je u srijedu objavila međunarodna tvrtka za istraživanje tržišta Kantar.
Ukupno 14 kineskih robnih marki ušlo je u Top 100 najvrjednijih globalnih robnih marki BrandZ za 2023. godinu u odnosu na pad ukupne vrijednosti robne marke 100 globalnih marki na ljestvici.
Tencent i Alibaba zauzeli su sedmo i 14. mjesto u ukupnom poretku, bilježeći vrijednost brenda od 141,02 milijarde američkih dolara, odnosno 91,9 milijardi američkih dolara.
Apple je zadržao svoju krunu najvrjednijeg svjetskog brenda, a Google i Microsoft zauzeli su drugo i treće mjesto na ljestvici.
Kineski brend brze mode SHEIN i div flaširane vode Nongfu Spring ušli su na popis po prvi put s vrijednostima brendova od 24,25 milijardi američkih dolara, odnosno 21,76 milijardi američkih dolara.