Okupivši preko stotinjak ljubitelja golfa iz deset klubova iz Sjedinjenih Američkih Država i Kanade, nedavno je u američkom gradu Los Angelesu održano Fenjiu Cup golf natjecanje Phoenix Satellite TV Golf turnira.
Dvodnevni događaj omogućio je sudionicima ne samo da iskuse jedinstveni šarm igara golfa, već i uživaju u mirišljavom okusu Fenjiua (vrsta kineskog likera laganog okusa), kao što je FenJiu International, podružnica kineskog proizvođača alkoholnih pića Shanxi Xinghuacun Fenjiu Distillery Co., koja je poduprla događaj.
Osim što nudi svoje renomirane Fenjiu proizvode kao nagrade za pobjednike, FenJiu International je također organizirao aktivnosti degustacije tijekom proslave događaja. Upoznavanjem gostiju na licu mjesta s tradicionalnim postupkom proizvodnje piva i dugom kulturom Fenjiua, tvrtka se željela izravno povezati s potrošačima u inozemstvu i ispričati im obogaćene priče o kineskom alkoholnom piću ili baijiu.
Budući da je golf općenito prepoznat kao predstavnik elegantnog sporta i modernog stila života, on odjekuje s vrijednošću robne marke Fenjiu proizvoda tvrtke, koji naglašava težnju za visokokvalitetnim i boljim životom, prema FenJiu Internationalu.
Sudjelovanjem u događaju turnira u golfu, tvrtka se nada potaknuti početno razumijevanje koncepta svoje robne marke i povijesti razvoja među potencijalnim potrošačima na tržištu Amerike, kao pokušaj da doprinese svojim budućim naporima u izgradnji prepoznatljivosti marke u inozemstvu.
Smatran pretkom baijiua laganog okusa, Fenjiu je prošao kroz povijest proizvodnje piva dugu više od 6000 godina i stoga je predstavljen s dubokom kulturnom konotacijom. Držeći se originalnosti u kontroli kvalitete uz usvajanje integriranih marketinških metoda, kineski proizvođač alkoholnih pića predan je pronositelj kineske baijiu kulture na globalnom tržištu.