Xifeng Liquor ponovno postaje jedna od omiljenih kineskih robnih brandova stranaca na gala svečanosti Dana Branda u Kini 2023.

Xifeng Liquor, robna marka Baijiu poznatog kineskog proizvođača alkoholnih pića Xifeng Group, ušla je na popis 50 najpopularnijih i najomiljenijih kineskih robnih brandova za strance na svečanosti Dana Branda Kine 2023. održanoj u Šangaju 10. svibnja.

Xifeng Liquor je po drugi put uvršten na popis zahvaljujući naklonosti i pažnji inozemnih potrošača te svojoj vrhunskoj strategiji razvoja robne marke i izrade ključnih proizvoda.

Popis predstavlja pobjednike jednomjesečne aktivnosti online glasanja “Daj lajk mojim omiljenim kineskim brendovima (2022.-2023.)” koju zajednički organiziraju Projekt nacionalnih marki novinske agencije Xinhua, Služba za ekonomske informacije Kine, časopis China Today i China.org.cn kako bi bolje oblikovali imidž kineskih marki.

Posljednjih su godina kineski brendovi brzo rasli i mnogi kineski brendovi postali su utjecajni u smislu popularnosti diljem svijeta.

Za Baijiu industriju, omjer koncentracije se poboljšava a potrošnja sve više ima tendenciju da bude koncentrirana među glavnim markama i glavnim proizvodima.

Suočen s prilikama koje donosi vrijeme, Xifeng Liquor, s dugom poviješću i jedinstvenim tehnikama proizvodnje piva, uložio je velike napore kako bi unaprijedio razvoj više kvalitete i pojačao je svoje napore da postane globalan kako bi poznati kineski Baijiu donio većem broju potrošača oko svijeta.

Budući da je također aktivan sudionik Inicijative Pojas i put, Xifeng grupa je više puta sudjelovala u mnogim vrhunskim aktivnostima suradnje i komunikacije kao što su Tisuću milja na Putu svile – Putovanje marke i NEXT samit kako bi se potražile sličnosti između kineskih i stranih kultura i ubrzao njezin globalizacijski napor.

Godine 2022. Xifeng Group pozvana je posjetiti veleposlanstva Portugala i Luksemburga u Kini kako bi s njima podijelila tradicionalnu kinesku kulturu s Baijiuom kao mostom. Kineski Baijiu također je bio odabrana alkoholna pića za šesti NEXT summit i bio je trajno sakupljen u muzejima u Indoneziji.

Osim unaprjeđenja globalizacije kroz kulturne razmjene, Xifeng Group ubrzala je svoj napredak u internacionalizaciji kroz usklađivanje vlastitih povezanih standarda s usporedivim međunarodnim.

Kineski proizvođač Baijiua sada je ostvario potpuni nadzor procesa i čini svaki proizvod Xifeng Liquor sljedivim kroz uspostavljanje baze sirovih žitarica za proizvodnju piva te implementaciju međunarodnog 7S i 10S upravljanja na licu mjesta.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)