Kineski proizvođač baijiua pića Wuliangye duboko je angažiran na konferenciji World Brand Moganshan 2023., koja je održana u okrugu Deqing u istočnokineskoj provinciji Zhejiang od 9. do 12. svibnja, obećavši da će ubrzati izgradnju kineskog brenda svjetske klase.
S temom “Dijalog sa svijetom, stvorimo bolju budućnost”, konferencija je privukla više od 2500 delegata iz renomiranih poduzeća, vladinih odjela i akademskih institucija u zemlji i inozemstvu, razmjenjujući mišljenja o izgradnji globalne marke i visokokvalitetnom razvoju.
Kao predstavnik kineskih brendova i poseban partner događanja, Wuliangye je podijelio svoje iskustvo i praksu na svečanom otvaranju konferencije.
Zeng Congqin, predsjednik Wuliangyea, rekao je da Wuliangye, kako bi izgradio brend svjetske klase, podržava svoju predanost kvaliteti, blisku povezanost s kineskom kulturom i potragu za prirodom brenda i inovacijama. Također je izvukao koncept vrijednosti marke usredotočen na “harmoniju” kako bi osnažio svoju praksu izgradnje marke.
Tijekom konferencije World Brand Moganshan 2023., Wuliangye je također održao dva ekskluzivna banketa na temu “harmonije” 10. i 11. svibnja, gradeći platformu za dublju komunikaciju i prijateljstvo, predstavljajući okus i kulturu kineskog baijiua i pričajući priču o “harmoniji” kineskih brendova .
Nakon godina predanosti i napora na izgradnji brenda, kao što je IP marketing i sudjelovanje u raznim međunarodnim trgovačkim događajima visokog profila, tvrtka bilježi sve veći porast svijesti o brendu i vrijednosti brenda.
Prema Spirits 50 2022, ljestvici vrijednosti robne marke za proizvođače alkoholnih pića koju je sastavila britanska konzultantska tvrtka Brand Finance, indeks vrijednosti robne marke Wuliangye iznosio je 89,4, što je najviše među svim markama na listi.
U izvješću “Global 500 2022”, koje je također izradio Brand Finance, Wuliangye je uvršten na 59. mjesto među 500 najvrjednijih svjetskih brendova, s vrijednošću brenda od 30,29 milijardi američkih dolara, bilježeći ukupni rast od 45 posto u tri godine, najbrži među Kineski brendovi alkoholnih pića i osvajanje najbolje ocjene vrijednosti brenda AAA+.
Svjetlosni šou dronova viđen je iznad Deqinga tijekom konferencije World Brand Moganshan 2023. koja se održava od 9. do 12. svibnja.
Osim izgradnje robne marke, Wuliangye se također usredotočuje na tri druga glavna pokretača kako bi olakšao svoj visokokvalitetni razvoj.
Tvrtka se posvetila stavljanju ekologije kao prioriteta i promicanju zelenog razvoja primjenom zelene proizvodnje i optimiziranjem mješavine energije.
Kako bi proizvela bolje proizvode za potrošače, tvrtka je usvojila upravljanje kvalitetom u cijelom životnom ciklusu i pokrenula strukturnu reformu na strani ponude koja se temelji na kvaliteti, okusu i zdravlju.
Wuliangye je cijenio društveno odgovorno poslovanje, jer je uveo poseban način pomoći, povezao industrijski lanac i izgradio industrijski klaster kako bi doprinio ruralnoj revitalizaciji.