Navečer 8. srpnja, bendovi sastavljeni od pjevača, gitarista, basista, bubnjara itd. zapjevali su narodne pjesme na trgu starog grada Lijianga u jugozapadnoj kineskoj provinciji Yunnan, privlačeći turiste da uživaju u opuštajućoj glazbi.
Inovativni turistički proizvodi, formati i iskustva poput izvedbe narodnih pjesama zagrijali su tržište ljetnog turizma u gradu Lijiang. Ovo popularno turističko odredište u prosjeku svaki dan posjećuje oko 170.000 turista od početka srpnja, prema Yin Liangqinu, zamjeniku direktora općinske uprave za kulturu i turizam Lijianga, koji je predvidio da će broj turista koje Lijiang primi tijekom ljetnih praznika značajno porasti u usporedbi s proteklih nekoliko godina.
Posljednjih godina Lijiang je stalno uvodio nove proizvode za poticanje turizma.
Na primjer, na temelju snijegom prekrivene snježne planine Yulong i bogatih životinjskih i biljnih resursa u njenom okruženju, grad je pokrenuo niz turističkih proizvoda za turiste kako bi cijenili prizor izlaska sunca na snježnoj planini, pogledali u zvjezdano nebo i provoditi znanstvena istraživanja biljaka.
Kako bi obogatio turističko iskustvo, osmislio je niz turističkih atrakcija koje uključuju “turizam + poljoprivreda”, omogućujući turistima da love ribu u rižinim poljima, beru voće u voćnjacima, prave tortu od ružinog cvijeta dok uživaju u prirodnom krajoliku okruga Gucheng i okruga Yulong .
U međuvremenu, Lijiang je uveo turističke proizvode kao što su studijsko putovanje, obiteljsko putovanje i putovanje po mjeri kako bi zadovoljio promjenjive zahtjeve tržišta. Na primjer, turisti koji odaberu studijsko putovanje u Lijiang obući će se u tradicionalnu odjeću lokalne Naxi etničke manjine, posjetiti Naxi sela, naučiti govoriti Naxi jezik, uživati u plesu i kuhati s Naxi ljudima u jednodnevnom obilasku u pratnji turističkih vodiča .
Saznalo se da Lijiang poduzima ciljane mjere za poboljšanje turističkih usluga i upravljanja slikovitim mjestima kako bi stvorio ugodnu atmosferu za odmor za turiste ovog ljeta.