Mercedes-Benzova prodaja automobila porasla je za 6 posto na 515.700 jedinica u drugom tromjesečju (Q2) ove godine, rekao je proizvođač automobila u utorak, pripisujući povećanje njemačkom i kineskom tržištu.
U Kini, najvećem pojedinačnom tržištu tvrtke, prodaja automobila Mercedes-Benza porasla je za 12 posto na 183.600 jedinica, posebno potaknuta modelima E-klase i GLB. U međuvremenu je u Njemačkoj prodano 58.600 automobila, što je povećanje od 23 posto, stoji u priopćenju tvrtke.
“Uz naš fokus na održivi rast, ostvarili smo veću prodaju u svim glavnim regijama i segmentima – posebno za naša električna i vrhunska vozila”, rekla je Britta Seeger, članica upravnog odbora Mercedes-Benz Group AG.
Prodaja vrhunskih vozila, uključujući marke AMG i Maybach, porasla je 12 posto na 84.800 jedinica, dok se prodaja vozila na baterije (BEV) čak gotovo udvostručila na 61.200 jedinica, prema proizvođaču automobila.
U prvom polugodištu udio električnih vozila, uključujući BEV i plug-in hibride, u ukupnoj prodaji tvrtke dosegao je 18 posto. Do 2026. taj će se udio povećati na 50 posto, rekao je Mercedes-Benz.
Njemački proizvođač automobila nastavlja potvrđivati važnost kineskog tržišta za svoje poslovanje. “Odvajanje od Kine je iluzija i nije poželjno”, rekao je glavni izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Kaellenius.