Kina ostaje jedno od najvažnijih tržišta za proizvođača sportske odjeće Adidas, rekao je Bjorn Gulden, izvršni direktor tvrtke i direktor Global Brands.
58-godišnjak očekuje da će Kina nastaviti svoj razvoj tijekom posljednjih godina, dodajući da bi Kina mogla biti najvažnije tržište u budućnosti, rekao je Gulden za Xinhua dok je prisustvovao Specijalnoj olimpijadi 2023. u Berlinu.
Norvežanin je najavio povećanje proizvodnje na kineskom tržištu koje se sve više oslanja na “lokalno za lokalno”.
Adidas će ojačati svoje dizajnerske odjele u Šangaju “kako vidimo da kineska inspiracija postaje sve važnija za proizvode proizvedene u Kini”.
Izvršni direktor planira dva posjeta Kini ove godine kako bi dobio pregled tvrtkinih dobavljača i dizajnerskih centara, te je rekao da je tvrtka na putu da značajno poveća svoja ulaganja u Kini.
Kina će u budućnosti uživati u snažnom gospodarstvu, gledajući na energiju ljudi i brzinu razvoja cijele zemlje, rekao je Gulden.
“Počeo sam putovati u Kinu 1990-ih i kada vidim gdje je Kina danas, možete samo skinuti kapu i reći: wow, impresioniran sam.”
Raspravljajući o ideji da se neke nacije “izuzimaju” ili “odvajaju” od kineskog tržišta, Gulden je rekao kako se nada da sport može graditi mostove unatoč političkim napetostima diljem svijeta, dodajući da sport ne bi trebao biti dio političke strategije.
Menadžer je naglasio pozitivan razvoj u Kini i nazvao angažman svoje tvrtke i napore na suradnji dugoročnim projektom.
Zanimanje za Kinu raste kada je riječ o sportu i sportskoj modi, a Adidas se nada da će imati koristi od onoga što je nazvao brzo rastućim utjecajem Kine kada je u pitanju dizajn.
Ukupni prihodi tvrtke u Velikoj Kini pali su za 9 posto u prvom tromjesečju 2023., dok se rasprodaja proizvoda tvrtke povećala iz godine u godinu, što se odražava u dvoznamenkastom rastu u Adidasovim vlastitim maloprodajnim trgovinama.
Nakon smanjenja prihoda u 2022., Adidas je najavio zaokret u svojoj dizajnerskoj strategiji, počevši od lansiranja crvene trenirke s kineskim pismom ispisanim imenom Kine.
Kineska teniska zvijezda u usponu Wu Yibing jedna je od novopridošlica u partnerskom programu tvrtke za sportaše, budući da Adidas povećava suradnju s mnogim kineskim profesionalcima i mladim talentima.