Kanadska tvrtka za proizvodnju sportske odjeće Lululemon Athletica (Lululemon) zabilježila je skok prihoda od prodaje u Kini za 79 posto na godišnjoj razini u prvom kvartalu ove godine, izvijestio je Securities Daily citirajući Calvina McDonalda, izvršnog direktora Lululemona.
Rast je povezan s rastućom domaćom potražnjom za odjećom, rekao je Cheng Weixiong, osnivač Shanghai Liangqi brand management Co., Ltd.
Lululemon je ušao na kinesko tržište 2013. Do sada je otvorio 101 trgovinu u 36 gradova u kineskom kopnu.
Maloprodaja sportske odjeće planira otvoriti 30 do 35 trgovina na globalnim tržištima 2023. godine, a većina novih trgovina bit će smještena u Kini, navodi se u financijskom izvješću tvrtke za prvi kvartal fiskalne godine 2023. objavljenom 2. lipnja.
Cilj tvrtke je imati 220 trgovina u Kini do 2026. godine i učiniti zemlju njezinim drugim najvećim tržištem u svijetu.