Index otkriva poboljšanje brendiranja keramike Huairena u Shanxiu u sjevernoj Kini

Huairen, grad poznat kao prijestolnica svakodnevne keramike u sjevernoj Kini, prihvaća značajan napredak u regionalnom brendiranju kao najnoviji indeks za mjerenje komunikacije i utjecaja njegove marke keramike koji je očito porastao od siječnja 2022. 29. lipnja Xinhua·Huairen Ceramics Brand Communication Index debitirao je na forumu o visokokvalitetnom razvoju karakteristične lake industrije održanom tijekom 1. Shanxi Characteristic Professional Town Investment and Trade Expo.

Sastavljen od strane Kineske službe za ekonomske informacije (CEIS), indeks izgrađen na dva temeljna elementa osnovana na velikoj količini podataka, popularnosti i vjerodostojnosti za praćenje komunikacijske učinkovitosti i utjecaja keramike Huairen, porastao je čak 16,25 posto u kvartalu od travnja do lipnja.

Zahvaljujući svom plodnom geografskom brendiranju i kontinuiranom rastu medijskih izvješća, djelomično zahvaljujući nizu sastanaka s preporukama i tematskim promotivnim aktivnostima, u gradu su se često pojavljivale popularne riječi vezane uz Huairen kao što su “industrijski klasteri”, “brendovi”, “kvaliteta”. ” i “profesionalni grad” u drugom kvartalu.

Zhang Chun, profesor sa keramičkog sveučilišta Jingdezhen rekao je da keramika Huairen, kao regionalni brend, već ima određenu reputaciju u zemlji i inozemstvu, a i niz lokalnih korporativnih bendova također dobiva na popularnosti.

Pod takvim okolnostima, Zhang je sugerirao da Huairen može dalje tražiti visokokvalitetni razvoj lokalne keramičke industrije kroz kampanje za poboljšanje industrijske kvalitete, javnih usluga, standarda robne marke i gradnje keramičkih gradova.

Kao grad u kojem se proizvodi oko dvije trećine dnevnih keramičkih proizvoda u Kini, Huairen se uvijek pridržava diversifikacije proizvoda, optimizacije kvalitete i brendiranja kako bi poboljšao utjecaj lokalne keramičke industrije.

Uz godišnju proizvodnju keramike od 6,3 milijarde juana, Huairen planira izgraditi keramički profesionalni grad s vrhunskom industrijskom ekologijom i ukupnom godišnjom proizvodnjom od 10 milijardi juana do 2025. i 30 milijardi juana do 2035.

Trenutno se keramički proizvodi dnevne prijestolnice keramike sjeverne Kine izvoze u zemlje Europe, Sjeverne Amerike, središnje Azije i Bliskog istoka, a izvoz čini primjetno oko 50 posto lokalne prodaje keramike.

Godine 2022. profesionalni grad keramike Huairen uvršten je među prvih 10 najboljih karakterističnih profesionalnih gradova u provinciji Shanxi gdje je održan 1. Shanxi Characteristic Professional Town Investment and Trade Expo od 28. do 30. lipnja kako bi se ojačao utjecaj lokalnih robnih marki i ubrzala industrija klasteriranje za suradnju u kojoj svi dobivaju.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)